لذت رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت

اجاره روزانه ویلا کلاردشت > لذت رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت
جاده عباس آباد به کلاردشت

اگر از علاقه مندان به مسافرت و رانندگی در جاده هستید لذت رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت تجربه ای است که نباید آن را از دست بدهید. این جاده یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین جاده های شمالی کشور به شمار میرود. در این جاده با مناظر جذاب و شگفت انگیز بسیاری رو به رو خواهید شد که نظیر آن ها را در کمتر جایی میتوان مشاهده کرد.

جاده عباس آباد در کجا قرار دارد؟

جاده عباس آباد به کلاردشت مسیری است که در 25 کیلومتری استان مازندران واقع شده که دو شهر عباس آباد و کلاردشت را به یکدیگر متصل میکند. این جاده مسیری بسیار فوق العاده است که سال ساخت آن به سال 1354 بازمیگردد.
رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت می تواند آرامش بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید در طول مسیر از مشاهده درختان و مناظر طبیعی لذت ببرید. زیبایی های این مسیر به شکلی هستند که برای همیشه در ذهن شما ثبت می شوند.

جاده عباس اباد کجاست؟
جاده عباس اباد کجاست؟

جاده جنگلی عباس آباد

مسیر عباس آباد به کلاردشت راهی است که شما در آن شاهد مکان های گردشگری و تفریحات بسیاری خواهید بود. هوای دلچسب این جاده جنگلی شما را به طور کامل سرحال میکند. پیچ های این جاده بسیار زیبا هستند و در طول مسیر می توانید تجربه بینظیری را در زمان عبور از آن ها داشته باشید.
در جاده جنگلی عباس آباد کافه ها و رستوران های بسیاری وجود دارند که شما عزیزان می توانید لحظات خوشی را در آن ها سپری کنید. در این رستوران ها برخی غذاهای محلی نیز سرو می شوند. جاده عباس آباد به کلاردشت وصل می شود که خود یکی از جاذبه های بسیار پرطرفدار به شمار میرود.

جاده جنگلی عباس آباد
جاده جنگلی عباس آباد

جاذبه های مسیر جاده عباس آباد به کلاردشت

در این بخش از مطلب قصد داریم به بررسی جاذبه های مسیر جاده عباس آباد به کلاردشت بپردازیم.

  • پارک جنگلی خشکه‌داران
    یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مازندران پارک جنگلی خشکه‌داران است. این پارک دارای درخت های زیبای بسیاری است و گونه های کمیاب گیاهی و حیوانی متفاوتی در آن مشاهده می شوند. یک موزه حیات وحش در این پارک وجود دارد که در آن می توانید حیوانات تاکسیدرمی شده را مشاهده نمایید.
  • روستای مازیچال
    این روستای جذاب و دیدنی در ارتفاع 2650 متری از سطح دریا واقع شده است. مناظر زیبایی مانند جنگل، آبشار و چشمه را می توانید در این روستا مشاهده کنید. همچنین ویلاهای زیبای بسیاری در این مکان واقع شده اند.
  • دریاچه عباس آباد
    این دریاچه دیدنی بعد از روستای علی تپه واقع شده است. در بخش میانی یک عمارت قجری بسیار زیبا مشاهده می گردد که مربوط به دوران فتحعلی شاه می باشد.
  • دریاچه ولشت
    از دیگر جاذبه های جاده عباس آباد به کلاردشت دریاچه ولشت است. این دریاچه منحصر به فرد در دل کوه های البرز قرار گرفته است. دریاچه ولشت چیزی حدود 15 هکتار مساحت دارد و در دسته دریاچه های آب شیرین قرار می گیرد. این دریاچه زیستگاه بسیار مناسبی برای آبزیان محسوب می شود. بوته هایی نیز در اطراف این دریاچه وجود دارند که می توانند پناهگاهی برای مرغان مهاجر به شمار روند.
  • تپه کلار
    مکان قرار گیری این تپه در شرق کلاردشت است. در این تپه اشیاء باستانی بسیاری کشف شده اند. یکی از این اشیاء باستانی جام زرین کلاردشت است که در موزه ملی آن را نگهداری می کنند.
  • مرداب دیوک
    یکی از لذت های رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت این است که می توانید از مرداب دیوک دیدن کنید. این مرداب در یک منطقه جنگلی بسیار زیبا واقع شده است که می توانید از این مناظر به همراه صدای زیبای پرندگان لذت زیادی ببرید.
جاذبه های مسیر جاده عباس آباد
جاذبه های مسیر جاده عباس آباد
  • روستای طوی­دره
    اگر 6 کیلومتر پس از کلاردشت رانندگی کنید می توانید به این روستای زیبا برسید. این روستا میان جنگل و رشته‌های کوه‌های البرز واقع شده است و طبیعت بینظیری دارد. مردم این روستا بسیار مهمان نواز هستند و اوقات خوشی را می توانید در این روستا داشته باشید.
  • روستای کردیچال
    روستای کردیچال در بخش جنوبی کلاردشت واقع شده است که اقامتگاه های بوم گردی بسیاری را در این مکان می توانید مشاهده کنید. از آن گذشته چشمه های بسیار زیبایی در این روستا قرار دارند.
  • سنگ سماور
    از دیگر جاذبه های جاده عباس آباد به کلاردشت میتوان به سنگ سماور اشاره کرد. این جاذبه به شکل عمودی و روی ارتفاعات علم کوه واقع شده است.
  • دریاچه هفت خوان
    دریاچه هفت خوان از دیگر جاذبه های دیدنی این جاده به شمار میرود. برای دیدن این جاذبه باید به تخت سلیمان بروید که نیاز به کمی کوهنوردی دارد.
  • آبشار آکاپل
    آبشار آکاپل یکی از بزرگ ترین آبشارهای کلاردشت محسوب می شود که حدود 20 متر ارتفاع دارد. این آبشار در جنگل رودبارک واقع شده است. در زمستان این آبشار زیبایی بسیاری دارد به طوری که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند.

سخن آخر

لذت رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت تجربه ای بسیار شگفت انگیز و به یاد ماندنی است. توصیه میکنیم برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. قطعا لذت این مسیر به اندازه ای است که پس از تجربه آن بارها تمایل دارید به آن سفر کنید. زیبایی ها و مناظر طبیعی این جاده تمامی ندارند و کاملا منحصر به فرد هستند. از آن گذشته کافه ها و رستوران های موجود در مسیر محل مناسبی برای استراحت هستند که می توانید لحظات خوشی را در آن ها سپری کنید. شما میتوانید از این مسیر لذت بی نهایت را ببرید و در مقصد با اجاره ویلا کلاردشت سفر خود را تکمیل تر کنید.

سوالات متداول لذت رانندگی در جاده عباس آباد به کلاردشت

  1. مجتمع تفریحی باغ چمن در کجا قرار دارد؟
    مجتمع تفریحی باغ چمن یکی از جاذبه هایی است که پس از رسیدن به کلاردشت می توانید از آن دیدن کنید. این مجتمع دارای رستوران، کافی شاپ و امکانات تفریحی بسیاری است که می توانید لحظات خوشی را در آن ها سپری کنید.
  2. جاده جنگلی عباس آباد از دریا چقدر فاصله دارد؟
    جاده جنگلی عباس آباد حدود 8 کیلومتر با دریای خزر فاصله دارد.
  3. پوشش گیاهی جاده جنگلی عباس آباد چیست؟
    یکی از زیباترین مناظر مازندران را می توان در این جاده مشاهده کرد. این جاده دارای درختان شمشاد و توسکا است که مناظر بسیار شگفت انگیزی را خلق کرده اند.
Rate this post

در این بخش پربازدید ترین مقالات ویلا سرسبز قرار داده می شود.

مقاله 

مقاله 

مقاله

 

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)