اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز

اجاره روزانه ویلا کلاردشت > اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز
اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز

اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز

مورد اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز و تعطیلات نوروزی شرایط ویژه و خاصی دارد. مهمترین مورد آن این است که باید حداقل از سه هفته قبل اقدام به رزرو و اجاره محل اسکان موردعلاقه خود نمایید. زیرا در تعطیلات نوروز کلاردشت آب و هوای بسیار متعادل و معتدلی دارد و مسافران زیادی به این منطقه سفر می کنند.

اقامت در ویلاهای جنگلی و کلبه های چوبی کلاردشت در تعطیلات نوروز از تجربه های لذت بخشی است که در سفر به این منطقه می توانید کسب نمایید. کلاردشت محیطی مناسب برای استراحت و رفع خستگی می باشد. گردشگرانی که قصد سفر به کلاردشت زیبا را دارند میتوانند اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز را در وبسایت ویلا سرسبز داشته باشند.

از مقاصد سفر در تعطیلات عید نوروز مناطق شمالی کشور می باشد. کلاردشت هم از شهرستانهای استان مازندران است که تقریباً در ۴۸ کیلومتری چالوس قرار دارد. دشتی بسیار زیبا بر فراز کوه های بلند و سرسبز میباشد. برای محل اسکان خود در تعطیلات نوروز نگران نباشید می توانید از طریق مجموعه ویلا سرسبز برای اجاره ویلا در کلاردشت و اجاره سوئیت در کلاردشت اقدام نمایید. کافیست وارد وبسایت ویلا سرسبز شوید و اقامت مورد نظر خود را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید.

قیمت اجاره ویلا در کلاردشت

هزینه اجاره ویلا در کلاردشت
قیمت اجاره ویلا در کلاردشت

قیمت اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات ویلا موقعیت مکانی و خدمات ارائه شده توسط ویلای مورد نظر متفاوت می باشد در نتیجه قیمت ها هم با هم فرق می کند. اما به طور کلی در تعطیلات عید نوروز به دلیل وجود مسافر بیشتر قیمت اجاره ویلا بالاتر خواهد بود.

قیمت اجاره ویلا در کلاردشت در تعطیلات نوروزی از شبی ۵۰۰ هزار تومان به بالا متغیر است. می توانید با توجه به خواسته و نیاز به خود از ویلاهای ویلا سرسبز انتخاب نمایید.

اجاره ویلا در کلاردشت ارزان

برای اینکه سفر اقتصادی تر و ارزان تری به کلاردشت داشته باشید می توانید با جمعیت بیشتر سفر نمایید و برای اجاره ویلا هزینه تقسیم میشود و مبلغ کمتری توسط شما پرداخت می شود. اما در غیر این صورت می توانید از ویلاهای روستایی و یا ویلا های غیر دربستی که قیمت مناسب تری دارند انتخاب نمایید.

اجاره ویلا در کلاردشت لاکچری
اجاره ویلا در کلاردشت ارزان

برای اجاره کوتاه مدت ویلا در کلاردشت می توانید از انواع ویلاهای جنگلی، کلبه جنگلی، کلبه چوبی، ویلا های فول امکانات و ویلای استخردار و ویلای دربست انتخاب نمایید. برای اجاره کوتاه مدت ویلا در کلاردشت می‌توانید با قیمت مناسب در اواسط هفته و روزهای غیرتعطیل ای اقدام نمایید. اگر میخواهید اجاره ویلا را در زمان تعطیلات عید نوروز داشته باشید باید هزینه بیشتری بپردازید.

انواع اقامتگاه های جذاب و بسیار پرطرفدار در کلاردشت کلبه های چوبی می باشد. این روزها بسیاری از افراد که به قصد سفر به مناطق جنگلی به کلاردشت سفر می‌کنند، دوست دارند از کلبه های چوبی اجاره کنند. جذابیت کلبه های چوبی در همه فصول است. در همه فصل ها کلبه های چوبی طرفدار زیادی دارد.

کلبه های چوبی در جنگل های بسیار انبوه و با امکانات فوق العاده قرار دارند. از جذابیت های کلبه های چوبی می توان به فضای صمیمی و بسیار گرم و آن‌ها اشاره داشت.

کلبه های چوبی در کلاردشت بیشتر در منطقه های جنگلی و کوهستانی قرار گرفته اند و به همین دلیل عامل مهمی در جذب مسافر مسافران می باشند. بیشتر افراد برای اقامتگاه خود از هتل و مهمانسرا و ویلا استفاده می‌کنند. اما پیشنهاد می شود از کلبه های چوبی رزرو نمایید و اوقات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

اجاره ویلا دوبلکس در کلاردشت

اجاره ویلا دوبلکس در کلاردشت در بهار
اجاره ویلا دوبلکس در کلاردشت

از ویلاهای لاکچری در کلاردشت، ویلاهای دوبلکس هستند که ویو فوق العاده ای را به ارتفاعات و مناظر سرسبز کلاردشت دارند. بیشتر ویلاهای دوبلکس امکانات رفاهی چون آلاچیق، تراس بزرگ، باربیکیو، بیلیارد و استخر و جکوزی دارند. قیمت این ویلاها هم نسبت به امکاناتی که دارند، بالاتر می باشد. برای اجاره ویلا دوبلکس از یک حداقل دو هفته قبل برای تعطیلات نوروزی از وبسایت ویلاسرسبز اقدام نمایید.

اجاره سوئیت در کلاردشت

اگر با تعداد کم سفر می کنید و دوست دارید بیشتر زمان سفر خود را در تفریح و خارج از ویلا باشید؛ می توانید خیلی برای اجاره ویلا هزینه نکنید و از سوئیت های مناسب رزرو و انتخاب نمایید انواع سوئیت و اتاق با امکانات مجهز و بسیار خوب برای مسافرین عزیزی که قصد دارند، سفر اقتصادی و مناسب تری از لحاظ قیمت داشته باشند در ویلا سرسبز موجود است.

اجاره ویلا روستایی در کلاردشت

کلاردشت دارای روستا و آبادی های بسیاری است که در این روستاها ویلاهای روستایی بسیار باصفا و زیبایی وجود دارد. از ویلاها و خانه های روستایی متعدد با امکانات رفاهی مناسب می توانید رزرو نمایید. این ویلاها از لحاظ قیمت مناسب تر از ویلاهای لوکس می باشند. انواع ویلای مبله با امکانات حیاط و ویدیو و وسایل رفاهی آشپزی و سرویس بهداشتی و حمام برای مسافرین عزیز وجود دارد.

در نهایت

برای اجاره انواع ویلا با قیمت مناسب و در بهترین شرایط و امکانات از مجموعه ویلا سرسبز اقدام نمایید.

سوالات متداول اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز

برای اجاره ویلا در کلاردشت در عید نوروز چه زمانی اقدام کنیم؟

بهتر است از نیمه دوم اسفند برای رزرو اقدام شود.

هزینه اجاره ویلا در کلاردشت چقدر است؟

قیمت ها متفاوت است و از شبی 500 هزار تومان به بالا است.

کدام ویلاها قیمت مناسب تری دارند؟

می توان از ویلاهای روستایی و یا ویلا های غیر دربستی که قیمت مناسب تری دارند انتخاب نمایید.

Rate this post

در این بخش پربازدید ترین مقالات ویلا سرسبز قرار داده می شود.

مقاله 

مقاله 

مقاله

 

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)