اجاره ویلا کلاردشت استخردار

اجاره روزانه ویلا کلاردشت > اجاره ویلا کلاردشت استخردار
اجاره ویلا کلاردشت استخردار

مناطق شمالی آب و هوای معتدلی دارد و برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان بهترین گزینه برای سفر کردن محسوب می شود. مناطق شمالی در واقع یکی از مقاصد اکثر افراد در تعطیلات است. کلاردشت در 48 کیلومتری چالوس واقع شده است که از شهرستان های زیبای استان مازندران می باشد. در ادامه به اجاره ویلا کلاردشت استخردار می‌پردازیم.

کلاردشت با داشتن جاذبه های گردشگری زیبا همچون ییلاقات، دره ها و آبادانی های متعدد در حقیقتت بهشت گمشده نام گرفته است.
کلاردشت با داشتن آب و هوای بی نظیر، رطوبت کم به دلیل دور بودن از دریا و همچنین جاذبه های طبیعی یکی از مقاصد اصلی گردشگران است که هر ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند.

اجاره ویلا کلاردشت استخردار
اجاره ویلا کلاردشت استخردار

جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهر متنوع است و شما می توانید با سفر کردن به این شهر از همه جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهر دیدن کنید. شما با اجاره ویلا کلاردشت استخردار می توانید از امکانات بی نظیر ویلا در کلاردشت بهره مند شوید. با بازدید از مناطق گردشگری و زیبای کلاردشت می توانید با اجاره ویلا اقامت مطمئنی داشته باشید و به راحتی استراحت کنید.

ویلا کلاردشت استخردار

کلاردشت به دلیل اینکه توسط کوه های سر به فلک کشیده احاطه شده است دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد. گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند به راحتی می توانند با اجاره ویلا در این منطقه سفر خوب و خوشی را با دیدن مناظر جنگلی و ساحلی در این شهر تجربه کنند.

کلاردشت یکی از شهرهای سرسبز شمالی در استان مازندران است که به جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی دارد که رفتن به این شهر هیچ وقت برایتان تکراری نخواهد شد. گردشگران با اجاره ویلا کلاردشت به راحتی می توانند با اجاره گرفتن این ویلاها از امکانات رفاهی این ویلاها از جمله استخر استفاده کنند و خستگی سفر را با شنا کردن در استخر رفع کنند.

اجاره ویلا کلاردشت استخردار با بافت کوهستانی، جنگلی و ییلاقی دارای امکانات رفاهی متنوع از جمله استخر است که با آب گرم برای گردشگران تعبیه شده است. در استخر این ویلاها سیستم تصفیه اتوماتیک قرار دارد که البته عمق استخر به 2 متر می رسد و ابعاد استخر نیز در حدود 3 در 9 متر است. در ویلای استخردار در این منطقه امکاناتی همچون سیستم سرمایشی نظیر پنکه و کولر گازی نیز وجود دارد.

اجاره ویلا کلاردشت استخردار
اجاره ویلا کلاردشت استخردار

از جزئیات دیگر اجاره ویلا کلاردشت استخردار می توان به مواردی همچون یخچال سایدبای ساید، 3 عدد کمد، گاز رومیزی، واحد سرایداری حیاط مجزا، سیستم گرمایشی نظیر بخاری گازی و شوفاژ، میزناهارخوری، سیستم سرمایش اسپیلت، وسایل اشپزخانه کامل، میزفوتبال دستی، میز بیلیارد و استخر آب گرم تصفیه اتوماتیک اشاره کرد.

علاوه بر این نیز امکاناتی دیگری همچون سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، کاغذ توالت، روبالشتی و روتختی، مایع دستشویی و آب شهری در اجاره ویلا کلاردشت استخردار برای رفاه حال گردشگران فراهم شده است.

این ویلاها در بهترین مناطق در کلاردشت واقع شده است که دسترسی گردشگران به هایپرمارکت، سوپرمارکت و نانوایی به راحتی انجام می شود. درخت کاری ها و گل های رنگارنگ زیبا در محوطه ویلا وجود دارد که زیبایی بی نظیری را به ویلا بخشیده است. خیابان اصلی در مسیر ویلا کلاردشت کاملا آسفالت شده است که به راحتی گردشگران می توانند در این مسیر عبور کنند.

اجاره ویلا کلاردشت استخردار برای آن دسته از گردشگران که علاقه ای به دیدن مناظر طبیعی دارند گزینه مناسبی است. گردشگران با طی کردن مسیر سرسبز و زیبا می توانند به ویلا برسند و از امکاناتی که در ویلا برایشان فراهم شده است بهره مند شوند.

بهترین فصل سفر کردن به کلاردشت

کلاردشت با داشتن آب و هوای خوش و بی نظیر در هر فصلی میزبان گردشگران خواهد بود و با توجه به این امر در هر فصلی از سال گردشگران زیادی از گوشه و کنار کشور به این شهر سفر می کنند. البته برای رهایی از گرما و پناه بردن به مکان خنک بهترین زمان برای سفر کردن به کلاردشت همان نیمه اول سال و به خصوص فصل تابستان است.

بهترین فصل سفر کردن به کلاردشت
بهترین فصل سفر کردن به کلاردشت

بنابراین اگر گرمای تابستان کلافه تان می کند و به دنبال رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان هستید بهترین انتخاب سفر کردن به کلاردشت است. شما با اجاره ویلا کلاردشت استخردار می توانید لحظات خوشی از سفر کردن را تجربه کنید و از امکانات رفاهی ویلا نیز بهره مند شوید.

سخن پایانی

کلاردشت یکی از بهترین و سرسبزترین شهرهای شمالی در استان مازندران است که دارای آب و هوای بکر و چشم اندازهای زیبا می باشد. چشم اندازها و جاذبه های گردشگری در کلاردشت با کوه های سر به فلک کشیده بسیار بی نظیر است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.کلاردشت دارای آب و هوای خنک و مطبوعی است که می توان با ماندن در ییلاقات آن از شلوغی و هیاهوی شهر به دور ماند.

جاده های سرسبز این منطقه و گذر کردن در مسیرهای جاده ای رویایی ترین لحظات را برای شما رقم می زند. شما با اجاره ویلا کلاردشت استخردار می توانید از امکانات ویلا بهره مند شوید. به طور قطع شنا کردن در استخر آب گرم ویلا با امکانات متنوع شما را سرحال و سرزنده خواهد کرد و خستگی روز را از شما میگیرد.

سوالات متداول در مورد اجاره ویلا کلاردشت استخردار

  1. بهترین رستوران های کلاردشت کدام اند؟
    با بازدید از جاذبه های گردشگری و طبیعی در کلاردشت می توانید به به بهترین رستوران های این منطقه سر بزنید و غذاهای خوشمزه و لذیذی را میل کنید. از بهترین رستوران ها در کلاردشت می توان به رستوران البزر، گیلانه، آرش و اسماعیل آشپز اشاره کرد.
  2. جاذبه های دیدنی کلاردشت کدام اند؟
    کلاردشت با داشتن جابه های گردشگری زیبا به همراه آب و هوای خنک، به بهشت ایران معروف است. از جاذبه های دیدنی در این منطقه می توان دهکده مازیچال، دریاچه ولشت، مجتمع باغ چمن و کاخ اجابیت را بیان کرد.
  3. قیمت اجاره ویلا در کلاردشت به چه میزان است؟
    قیمت ها با توجه به امکانات تعبیه شده در ویلا فرق می کند اما می توان برآورد کرد که اجاره ویلا در کلاردشت از 800 هزار تومان شروع می شود و البته اجاره سوئیت در کلاردشت از 450 هزار تومان به بالا است. با توجه به این قیمت ها می توان قیمت اجاره را برحسب امکانات موجود در ویلا و سوئیت برآورد کرد.
Rate this post

در این بخش پربازدید ترین مقالات ویلا سرسبز قرار داده می شود.

مقاله 

مقاله 

مقاله

 

ارسال دیدگاه

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)